ΠολιτικήΣημαντικά

“Ανοιχτή Πόλη”: ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

banner

Η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων του έργου των διοδίων στην Παράκαμψη Καβάλας (συμπληρωματική), αναφέρει στη σελίδα 3 τα εξής:

«Ο προτεινόμενος Σταθμός βρίσκεται εκτός του Αισθητικού Δάσους Αμυγδαλεώνα (Καβάλας) και εκτός περιοχής Natura 2000, αλλά εντός του Καταφυγίου Άγριας Ζωής(ΚΑΖ) Αγίου Τιμοθέου – Κιούπια και εντός της ευρύτερης Περιοχής Ειδικής Προστασίας (ΠΕΠ) Δασικών Εκτάσεων, σύμφωνα με το ΓΠΣ Δήμου Καβάλας … (συνεπώς) … δεν προτείνονται επιπλέον μέτρα αντιμετώπισης των επιπτώσεων στο περιβάλλον από το προτεινόμενο έργο, πέραν των περιβαλλοντικών όρων που έχουν εκδοθεί στο παρελθόν για το έργο της Παράκαμψης Καβάλας».

Τη μελέτη αυτή ενέκρινε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας με την υπ’ αριθ. πρωτ. οικ. 23417/12-05-2017 Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων.

Η «Εγνατία Οδός ΑΕ» και το Υπουργείο Περιβάλλοντος πιάστηκαν να κλέβουν δάσος, φύση και περιβάλλον μπροστά στα μάτια μας. Κατασκευάζουν το σταθμό διοδίων ΜΕΣΑ στο δάσος και όχι ΕΞΩ από αυτό, όπως ψευδώς ισχυρίζονται στη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και στην Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων.

Όμως η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων έχει και άλλα σοβαρά κενά:

  • Δεν εξετάζει τις επιπτώσεις από την εκτροπή της κυκλοφορίας οχημάτων προς την πόλη (θόρυβος, ρύπανση, επιβάρυνση μνημείων και χώρων εργασίας).
  • Δεν εξετάζει τις επιπτώσεις στην πανίδα της περιοχής των διοδίων.
  • Οι μετρήσεις για την ατμοσφαιρική ρύπανση έγιναν σε σημεία απρόσφορα, με τρόπο αποσπασματικό και ανεπαρκή ποσοτικά.
  • Δεν συνέπραξαν συγκοινωνιολόγος και πολεοδόμος στην κατάρτισή της.

 

 

Οι ευθύνες δεν είναι μόνο πολιτικές. Είναι και οικονομικές και ποινικές και πρέπει να αναζητηθούν.

 



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close