ΚοινωνικάΠρωτοσέλιδα

Συμμετοχή του Δήμου Καβάλας στη διεθνή Τουριστική Έκθεση 35η PHILOXENIA 2019

banner
Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Δήμου Καβάλας, στην Διεθνή Τουριστική Έκθεση “35η PHILOXENIA 2019”,την μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση που λαμβάνει χώρα στην Θεσσαλονίκη και αποτελεί κατά βάση ένα B2B γεγονός όπου δίνεται η ευκαιρία σε ελληνικούς προορισμούς να έρχονται σε επαφή με περίπου 100 Hostedbuyers από όλον τον κόσμο και να παρουσιάζουν το τουριστικό τους προϊόν με απώτερο σκοπό την ανάπτυξη συνεργασιών.

H Καβάλα με αυτόνομο εντυπωσιακό περίπτερο σε κεντρικό σημείο του εκθεσιακού χώρου, είχε μια ξεχωριστή και οργανωμένη παρουσία στην έκθεση, με στόχο όχι μόνο την γενική εξωστρέφεια της Καβάλας ως κλασικός τουριστικός προορισμός αλλά και την στοχευμένη προβολή του σαν εναλλακτικός προορισμός για το κοινό που αναζητεί την αληθινή εμπειρία.

Μέσω των γραφιστικών αποτυπώσεων του περιπτέρου και του έντυπου – ηλεκτρονικού υλικού προβολής παρουσίασε ένα σύνολο από διαφορετικές εμπειρίες – δραστηριότητες πέραν του κλασικού μοντέλου τουρισμού (ήλιος – θάλασσα)  που μπορεί ο επισκέπτης να απολαμβάνει, όπως εναλλακτικές δραστηριότητες στη φύση, δραστηριότητες περιπέτειας, ευεξίας κ.α

Κατά την διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις με παράγοντες του Τουρισμού, opinionleadersκ.α.

To πρόγραμμα Β2Β περιελάβανε συνολικά 36 συναντήσεις με Τουριστικούς Πράκτορες, τουριστικά γραφεία και άλλους ειδικούς επαγγελματίες στον χώρο της Τουριστικής Βιομηχανίας.

Ανάμεσα στους Tour Operators και Travel Agentsήταν κάποιοι πολύ σημαντικοί όπως το“LIRTUR”και το“PIKASSOTURIZM” από την Τουρκία, το “ECOVOYAGE”από την Ρουμανία, το ταξιδιωτικό γραφείο “KALIMERA”από την Ελβετία, το “AMATRA” από την Ινδία, το “SPUTNIKKIEV”από το Κίεβο κ.α.

Ακόμη η παρουσία της Καβάλας και το περίπτερο της έλαβε τα θετικά σχόλια και του Περιφερειάρχη Αν. Μακεδονίας & Θράκης κ. Χ. Μέτιου και του Αντιπεριφερειάρχη τουρισμού κ. Α. Τσώνη οι οποίοι επισκέφτηκαν το περίπτερο κατά την δεύτερη ημέρα της έκθεσης.

Η συμμετοχή και παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της Καβάλας στην έκθεση συνέβαλε στην ενίσχυση του brandawareness(αναγνωρισημότητας) και του status (κύρους)του προορισμού έναντι τόσο απέναντι στο απλό κοινό, όσο και στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου γεγονός που θα αποφέρει την ανάπτυξη νέων συνεργασιών και το άνοιγμα νέων αγορών.



Σχετικά Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Accept privacy policy

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Close